poniedziałek, 26 grudnia 2016

Jak stracić chłopaka w 10 dni ? (2003)

Przystojny Ben pracuje w marketingu i wśród kolegów słynie z zamiłowania do przelotnych romansów, czyli łowienia dziewczyn i porzucania ich. Zakłada się z kumplami, że zdoła wytrzymać w związku 10 dni, co wydaje się być błahym wyzwaniem, gdyby nie fakt, że wybranka Andie Anderson będzie z konsekwencją czynić wszystko, aby się go pozbyć.
Świetny film, całą godzinę się zaśmiewałam, końcówkę skądś kojarzę, więc pewnie już go oglądałam, ale pewnie tak dawno, że nie pamiętałam. Udało mi się obejrzeć od początku. Naprawdę film warty obejrzenia, chciałabym kiedyś zakochać się w ten sposób, bardzo podobała mi się relacja głównych bohaterów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥