piątek, 30 grudnia 2016

Pretty Woman (1990) + pierniczki

Bogaty przedsiębiorca Edward, przebywający w Los Angeles w sprawach służbowych, proponuje poznanej na ulicy Vivianne posadę płatnej damy do towarzystwa. Kobieta zamieszkuje z nim w ekskluzywnym hotelu. Uczy się jak być elegancką damą.
Piękny i zabawny film, przyjemni aktorzy, mam sentyment do starych filmów, a ten jest świetny. 
Chociaż niektóre sceny chciałabym ominąć, uważam ,że jest naprawdę warty zobaczenia.
Plus nauczyłam się robić pierniczki. W jakiś sposób, ale są. :"D
Nie są jakieś wybitne, ale są xD Skończyłam je robić po pierwszej w nocy.. 
Oryginalnie, nie ? haha ;"D Dlatego dekorację trochę przyśpieszyłam.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥