sobota, 24 grudnia 2016

Wigilia

 Wesołych Świąt ! 
Dzisiejszy specjalny dzień, bo Wigilijny minął mi bardzo pracowicie, sprzątanie, układanie książek na korytarzu, a przede wszystkim ubieranie choinki to były dzisiaj moje zajęcia. Ale najprzyjemniejsze okazało się spędzenie go wieczorem przy wigilijnym stole razem z rodziną.
Bardzo wesoło i przyjemnie, a przede wszystkim co najważniejsze razem.  ♥
I tego wam właśnie życzę w ten magiczny dzień, radosnego wieczoru razem z bliskimi ;)
Dzisiejszy dzień był dzisiaj również wyjątkowy dla Miśki, mojej kotki, to były jej pierwsze święta przy choince, była bardzo zdziwiona i spodobały jej się łańcuszki i ozdoby na choince.
Więc aż zaczęła ja pacać łapką. Myślałam ,że pozrzuca bombki, albo coś w tym stylu jak moja mama opowiadała o swoim kocie, jednak każdy jest inny, i to się tyczy nawet kotów.
A przy okazji to jej dzisiejsze zdjęcie, razem z mini kotełem, który wygląda prawie jak ona. ;) 
Przy okazji, od paru dni polubiła mój fotel i jak widać nie zamierza go opuszczać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥