czwartek, 7 kwietnia 2016

byle do piątku

Postanawiam wziąć się za siebie, dla siebie. 
' Spójrz w lustro. Co widzisz? Ja Ci powiem co powinnaś. 
Powinnaś widzieć dziewczynę, przed którą świat stoi otworem, która nie boi się walczyć o swoje pragnienia, i która każdego dnia smaruje chleb marzeniami. Twoim odbiciem powinien być ktoś kto się nie poddaję, dla kogo słowa "nie da się", to tylko "wymaga więcej czasu".
Uwierz, ten obraz zmarnowanego człowieka nie powinien być Tobą. '

Ostatnio trochę opadłam z sił, jednak nadmiar obowiązków potrafi wykończyć, szczególnie jak się siedzi dziesięć godzin w szkole, ale nie poddajemy się ! walczymy ! Jutro ostatni dzień i weekend. Obecnie pewnie będę mało pisać, staram się popoprawiać co się tylko da, dlatego pewnie kolejne posty będą wyglądać tak jak teraz, nadal nie przyzwyczaiłam się do prowadzenia bloga, ale liczę ,że niedługo to się zmieni.
Pamiętam jak dopiero mówiłam ,że niedługo wyjdzie manga na którą czekam już od dobrych paru miesięcy odkąd dowiedziałam się o jej premierze, odliczałam już miesiące, a teraz pozostaje odliczanie dni do premiery, czyli do 18 kwietnia strasznie nie mogę się doczekać ,aż Hirunaka no ryuusei wpadnie w moje ręce. Odkąd, czytałam ją po angielsku, marzyłam o tym ,żeby właśnie ona trafiła na moją półeczkę i o niebiosa !
Już niedługo to się spełni. Naprawdę się cieszę.
Tymczasem napawam się najnowszym utworem GOT7 ,
i wytrwale oczekuję do piątkowego wieczoru z ciastkami i kolejnym odcinkiem mojej nowej dramy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥