czwartek, 14 kwietnia 2016

Mulan Chinese movie

Mulan film z 2009, ze smutnym zakończeniem, ale piękny, muszę to przyznać, jest to chiński dramat historyczny.Już kiedyś wahałam się ,czy go obejrzeć, czy nie, ale w końcu postanowiłam, że skoro już leci w telewizji,a do tego była to niedziela to..  co mi szkodzi, skoro strasznie uwielbiam wersję animowaną, wiedziałam, że film będzie znacznie się różnił - nie myliłam się. Nadal nie mogę przeboleć zakończenia, niestety jestem fanką happy endów ,może też dlatego ,że w życiu czasem ich nie ma ? Ale mam nadzieje, że kiedyś będzie pięknie , bynajmniej ja liczę na niesamowitą przygodę. Wracając ;
Film opowiada o życiu Hua Mulan dziewczyny, która  nie chcąc pozwolić swojemu ojcu powrócić do armii już w jego podeszłym wieku, odurza go, przebiera się za mężczyznę i w sekrecie wstępuje do wojska w jego miejsce. Oczywiście główna bohaterka jest przygotowana do walki, gdyż większość dzieciństwa spędziła na uczeniu się od ojca sztuki wojennej i strategi. Tak więc zdeterminowana, ze strachem wyrusza ,aby tylko pomóc swojemu ojcu. Wkrótce po rekrutacji, jej zdolności zostają zauważone. Mulan szybko awansuje na oficera, a w końcu na dowódcę armii. Dowodzone przez nią wojska kroczą od zwycięstwa do zwycięstwa...
Przygoda ta, jest naprawdę niesamowita pokazuje zmagania wrażliwej dziewczyny, w różnych bitwach.
 Dlaczego wrażliwej ? Na wojnie nie ma miejsca na uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥