niedziela, 24 kwietnia 2016

Interpals

Więcej jest we mnie romantyczki niż realistki, 
zdecydowanie wybieram ślepą wiarę zamiast chłodnej logiki. "

Hej ! Od wczoraj używam Interpals, jest to portal na którym można poznawać ludzi z innych krajów, podszkolić się z języków i czegoś od innych osób się nauczyć. Każdy kogo poznałam dotychczas ,wniósł coś nowego i ciekawego do mojego życia. Postanowiłam założyć tam konto, nie tylko dlatego ,żeby lepiej mówić po angielsku lecz też nauczyć się innych języków ,a przede wszystkim ze względu na ludzi, chciałabym zawierać przyjaźnie,  pośmiać się, pogadać o wszystkim i o niczym, po prostu miło spędzić czas. Smutne chwile, jak i te wesołe.  Fajnie było by móc przyjaźnić się od tak z każdym pomimo naszych barier językowych. Oczywiście trzeba uważać na niektóre osoby, ale jest ich tam naprawdę niewiele. Więcej jest tam ludzi, którzy pragną podróżować, uczyć się języków i po prostu zawierać przyjaźnie , tak jak i ja. Więc, nie bójmy się próbować nowych rzeczy, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)) To zawsze mnie pocieszało, i najbardziej sprawdzało. 

“ To, co robię, nie musi mieć sensu dla nikogo poza mną. Na tym polega piękno szaleństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥