wtorek, 12 kwietnia 2016

Sakurafall

Dobry wieczór wszystkim ! 
Jestem naprawdę wykończona, dobija mnie w tym momencie wszystko, jutro mam strasznie nawalone trzy kartkówki, dwie odpowiedzi ustne ,jeszcze prace pisemnie, bóg wie co jeszcze, przecież więcej się nie dało nam zadać, strasznie się stresuje. Pomimo wszystko zawsze staram się szukać jasnej strony życia. Może nie będzie aż tak źle ;) 
Widzieliście już w tym miesiącu te cudowne zakwitnięte drzewa wiśni ? Pewnie tak ;) Codziennie w drodze do szkoły nie mogę nacieszyć wzroku tymi pięknymi kwiatami, dlatego uwielbiam kwiecień. 
Daje po prostu poczucie piękna, zawsze jak rodzą się kwiaty wiśni czuję ,że po zimowej chandrze jestem wstanie odżyć i poukładać siebie na nowo. Niedawno czytałam pewną mangę Sakurafall, opowiada o bogu z drzewa wiśni, bardzo smutna, ale też bardzo piękna. Jeżeli jesteście ciekawi to zajrzyjcie tutaj :) Jest to bardzo przyjemny oneshot, szkoda z chęcią przeczytałabym trochę więcej. W mandze szczególnie urzekł mnie Haru zapewne dlatego ,że mam fioła na punkcie postaci z białymi włosami, i może też dlatego ,że przypomina Tomoe z Kamisama Kiss, ale co się dziwić skoro rysowała to ta sama autorka, manga jest po angielsku ,ale za to jest przyjemna, koniecznie dajcie znać , jak wam się spodobała ! Szczególnie jeżeli też uwielbiacie kwitnącą wiśnię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥