piątek, 29 kwietnia 2016

List z Francji ! ;)

Hej ! Już prawie minął kwiecień, a za parę miesięcy będą już wakacje. Tak się cieszę !
Dzisiejszy dzień upłynął mi naprawdę męcząco, nie miałam siły ani ochoty już na nic, po tym jak mój tata od razu po szkole, z parę dobrych godzin woził mnie po sklepach budowlanych. Nie powiem, że jeżdżenie sklepowym wózkiem nie było fajne, ale po trzech godzinach miałam już po prostu dość i byłam wykończona.

Wchodząc po schodach do mieszkania byłam przybita, nie chciało mi się już nic. Weszłam na klatkę, zobaczyłam wystającą gazetę ze skrzynki. (nie znoszę jak ktoś wkłada tak niechlujnie gazety) Pomyślałam co mi szkodzi, wezmę i wyjmę, niestety trwało to dłużej niż oczekiwałam, więc zaczęłam ją w końcu  wyrywać ,a gdy nie dawała już za wygraną, bo jeszcze trochę zostało. Wyjęłam śmieci i nagle od razu się ożywiłam ,wróciłam do życia, po tym gdy tylko zobaczyłam list zaadresowany do mnie. Chociaż co prawda wiedziałam ,że ma przyjść, ale nie tak szybko, ponieważ spodziewałam się go bardziej w sobotę. Byłam w szoku, że w przeciągu nie całych trzech dni dotarł, a szczególnie jaką drogę musiał pokonać, abym mogła mieć go właśnie w ręce.
A to wszystko dzięki InterPals, gdzie byłam wstanie poznać mojego przyjaciela z innego kraju.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥