środa, 27 kwietnia 2016

Deszczowo

Ostatnio pogoda nie dopisuje i jest deszczowo, mam nadzieje ,że niedługo to się poprawi. Ale, nie powiem ,że nie uwielbiam robić zdjęć kroplom deszczu na szybie, albo kiedy znajduję się na działce, obserwować jak kropelki osadzają się na kwiatach, czasem naprawdę mogą wyjść ładne zdjęcia. 
Ostatnio dużo rozmyślałam i postanowiłam ,że będę sobą. Każdy powinien, być taki jaki jest naprawdę i nie ukrywać tego, co czuje, trzeba być ze sobą szczerym, ukrywanie swoich uczuć, nie jest rozwiązaniem, ważne jest ,aby móc się otworzyć, nie tylko na innych ludzi, ale też na świat..
Pamiętajcie, że nie musice być kimś innym, żeby być fajnym. Bo nie ma takiej drugiej osoby na świecie jak wy, jesteście niepowtarzalni, więc dajcie z siebie wszystko. ! ;)
Ja też się postaram. ;) 
- Wiesz co się dzieje z ludźmi którzy zamykają się w sobie ?
 - wyciszają się.. ? 
 - nie, psują, wyniszczają. 
Francuski Pocałunek ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥