niedziela, 3 kwietnia 2016

Don’t hide. Live. Follow the sun.

" Każdy wschód słońca to nowy dzień, nowy początek... 
Nadzieja, że dziś będzie lepiej niż wczoraj.
Hej. ! Dzisiejszy dzień upłynął mi dość spokojnie, zajęłam się oglądaniem powtórki filmu, pomimo tego, że widziałam go  już wczoraj wieczorem, to niestety przegapiłam trochę początek i musiałam po prostu obejrzeć go od nowa. Zakochałam się w tym filmie. A szczególnie w jej bohaterach, pewnie większość już go widziała, a może i nie, ale jeżeli jeszcze tego nie oglądaliście, polecam, Disney jak zwykle zaskakuję pięknem animacji. 

Krudowie - Ziemia, cztery miliony lat temu. Aktywność wulkaniczna zupełnie zmienia prehistoryczny krajobraz. Dlatego jaskiniowiec Grug, głowa rodu Krudów, musi znaleźć nowy dom dla siebie i swoich bliskich. Opuszcza więc tereny, na których spędził całe życie, i wyrusza w poszukiwaniu przytulnej i bezpiecznej jaskini. Towarzyszą mu: przebojowa żona Ugga, niezbyt rozgarnięty syn Thunk, rezolutna nastoletnia Eep i maleńka Sandy. Rodzina nie byłaby pełna bez zrzędliwej Babci. Teściowa Gruga uznawana jest za wiekową, chociaż ma... 45 lat. Niespodziewanie dołącza do nich młody, operatywny Guy – twórca przełomowych i zabawnych wynalazków. Hołdujący tradycji Grug niechętnie patrzy na te nowinki, tym bardziej, że chłopak wyraźnie wpadł w oko Eep. Konserwatywny ojciec rodziny nie spodziewa się nawet, że niebezpieczna wyprawa w rejony pełne dzikich zwierząt i nieznanych zagrożeń zmieni losy wielu stworzeń na całej Ziemi...

“Don’t hide. Live. Follow the sun. You’ll make it to Tomorrow”
let the shadows fall behind you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥