niedziela, 12 czerwca 2016

Christina Grimmie ♥

Christina Grimmie była kimś kto naprawdę mnie inspirował, naprawdę uwielbiałam jej piosenki i uwielbiam nadal. I kiedy usłyszałam o jej śmierci, nie mogłam uwierzyć, że tak utalentowana osoba, mogła zginąć, w taki sposób, w tak głupi i chory sposób, zabita przez swojego "psychofana". Pokonała już taką drogę, robiła to co kocha, aby podzielić się tym z innymi ludźmi.
Jestem w szoku i cały czas dla mnie jest to nie do uwierzenia, że była, a teraz już jej nie ma.
Po prostu nie do pomyślenia. 
Moje serce krwawi, a krew zalewa mnie, kiedy widzę głupotę zabijania niewinnych ludzi.
Zwłaszcza tych najlepszych. Ku pamięci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥