niedziela, 26 czerwca 2016

Deszczowo ♥

"Niektórzy ludzie czują deszcz, inni po prostu mokną." 
Najprzyjemniejszą chwilą dla mnie, jaka może być na świecie, to słuchanie padającego za oknem deszczu, pomimo, że dzisiaj u mnie nie tylko pada deszcz, ale wręcz jest burza, bardzo się cieszę, że mogę słuchać odbijających się kropel od parapetu, bardzo się cieszę, że dzisiaj mam okazję otworzyć szeroko okno, i wsłuchać się w tą piękną melodię, ponieważ zazwyczaj, gdy pada, w większości jestem w szkole, na lekcji, gdzie już nie słychać tak dobrze deszczu i tylko od czasu do czasu, mogę nacieszyć się widokiem za oknem, bo w większości staram się skupić na tym, co przerabiamy.. Czasem, gdy pada deszcz, mam wrażenie, że niebo płacze, a wszyscy ci co odeszli, są pogrążeni w smutku, teraz co parę chwil widać błyskawice, więc odnoszę wrażenie, że tam na górze, może nawet sam Bóg, albo Zeus jest zły na ludzi, kto wie ? Ale, dla mnie to wydaje się jakby ktoś tam na górze się zezłościł. Haha, taka tylko moja zabawna koncepcja, tego co widzę. To naprawdę zabawne, jak szybko pogoda może ulec zmianie, dopiero parę godzin temu było słońce, a teraz, gdy ponownie się obudziłam, znikło. Pogoda się zmieniła, niebo zszarzało i pada.
Dla mnie, to jest najpiękniejsza chwila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥