środa, 15 czerwca 2016

just be

Ile razy siebie podeptałaś tak bez powodu ? — Czy wiesz, że masz siłę aby iść pod prąd ?
Czasami nie ma innego wyjścia, jak obserwowanie głupoty innych. Jeśli nie da się nic zrobić. 
Po prostu bądź.
A przy okazji, ostatnio od nowa zaczął lecieć  w telewizji Harry Potter, w tym roku Severus stał się moją obsesją, kurcze bardzo go lubiłam, aż szkoda mi aktora, Alana Rickmana ale trudno,
tak musi być, niestety takie jest życie.. 
Mimo wszystko, narysowałam Severua Snape razem z Harrym < 3 
Na razie wersja bardziej w szkicu, może jak kiedyś będzie mi się chciało skończyć, to wstawię..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥