środa, 8 czerwca 2016

cytat

Dzisiaj na polskim losowaliśmy cytaty, z wybranych przez nas lektur, ja wybrałam "wilka stepowego", co za ironia, jakieś około dwa lata temu w bibliotece przez przypadek natchnęłam się na tą książkę, i wzięłam ją jako coś lekkiego do czytania, spodobała mi się wtedy zielona okładka, z narysowanym na środku wilkiem, zaciekawiła mnie i ją wypożyczyłam. W tym roku, pani podała nam parę książek, jak się zdziwiłam ,że w jednym z tytułów widnieje właśnie ten, który prawie ,że niedawno, (bo co tam dwa lata), wypożyczyłam. Ale jedyne co pamiętam z tej książki, było to ,że ledwo przebrnęłam przez pierwsze trzydzieści stron, potem już się poddałam, bo po prostu czytanie jej mnie męczyło. Jak moja koleżanka opisała mi trochę treść, przypomniałam sobie, dlaczego ją oddałam. Mimo to, w jakiś sposób utożsamiłam się z tym co wylosowałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥