niedziela, 19 czerwca 2016

dobry gest przyniesie ci szczęście

Jeżeli coś się dzieje, to tylko po to, by pociągnęło za sobą jakieś inne sznurki, 
które poruszą to, co musi i tak nas spotkać. I coś w tym chyba jest.
Strasznie się ciesze, że dzisiaj w końcu udało mi się oddać szczęśliwie telefon, może nie osobiście właścicielce, ale jej rodzicom, więc też jest dobrze, grunt ,że mogłam go zwrócić, i naprawdę bardzo się z tego powodu cieszę. Szczególnie z tego, że mogłam sprawić komuś przyjemność, bo dobrze wiem jak to jest jak coś się zgubi. I w końcu mogę z czystym sumieniem odetchnąć.
Jednak taki mały uczynek, jakby nie patrzeć nijaki gest, no bo co tam, telefon, rzecz, można kupić następny, ale są na nim zawarte najpiękniejsze chwile, zdjęcia, kontakty, wszytko. Mógł towarzyszyć jej w naprawdę dobrych chwilach jak i tych złych, nie uważam jak pomyślą pewnie niektórzy ,że postąpiłam źle, uważam ,że postąpiłam dobrze, a to jest najważniejsze. Postąpić tak jak się czuje ,że powinno. Bo to na końcu przynosi największą radość. Nie coś robione dla zysku, ale coś z serca.
Dla niektórych taka rzecz może nie być ważna, ale dla innych może być całym światem. Więc uważam ,że powinno się mieć na celu dobro innych ,a nie własne. Inni też czują, to też jest ważne.
I sądzę też, że na świecie, człowiek powinien być dla innych człowiekiem, przykładem, tym dobrym i pomagającym, bo chyba to przynosi największe szczęście. Pomoc innym i chyba nic więcej.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥