piątek, 24 czerwca 2016

#wybierz bycie silnym

"Nie poddawaj się (...). Walcz z tym. Walcz. Ja też muszę walczyć. Codziennie. 
Często chcę się zatrzymać i powiedzieć: "Mam tego dość". 
Ale tego nie robię. Idę dalej. Zmagam się, rozumiesz.
 Walczę."
Jestem w szoku jak widzę ile wpisów już opublikowałam. Naprawdę dużo,  nawet chyba na wcześniej prowadzonych przeze mnie blogach, nie było ich aż tyle. 
Więc jednak jak człowiek chce, to potrafi. Wystarczy się zawziąć i zapamiętać, że jeśli zrezygnujesz, nigdy niczego nie stworzysz. Tak samo jest z odwagą, wszystkiego da się nauczyć, także jej, robiąc nie tylko rzeczy, których się boimy. Ona jest w naszych głowach. Nie rodzimy się z nią, nie uczymy się jej w szkole, nie czerpiemy jej z książek. To sposób myślenia, i tyle. To coś, w czym ćwiczymy umysł. 
Odwaga to wybór, którego dokonujemy.
Dzisiaj postanowiłam rozpocząć początek wakacji, więc żeby się wyluzować, parę godzin po naszej upalnej akademii szkolnej, wybrałam się do koleżanki, aby razem spędzić parę godzin. Po jakimś czasie już tak trochę pod wieczór, postanowiłyśmy wybrać się do sklepu, oczywiście zahaczyłyśmy jak zwykle przez empik, a ja przez przypadek, szukając jakiś książek natchnęłam się na tytuł poniżej.
Empik ~ tak bardzo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥