poniedziałek, 13 czerwca 2016

oddychaj

Czas brać się ostro do pracy ! ;) 
Poniedziałek jeszcze się dla mnie nie kończy, dla mnie będzie on trwał cały ten tydzień, ponieważ będę miała sporo pracy, żeby ponaciągać jeszcze oceny jak tylko mogę, przeraża mnie trochę wizja przyszłości, ale wiecie co ? nie martwię się.. teraz już nie. Więc chyba powinnam napisać, przerażała.. ,bo od niedawna, chcę być obecna teraz, nie wcześniej, ani nie później.. teraz, 
po prostu w tej chwili i w tym momencie.  
Zdałam sobie sprawę,że nie ważne co będzie i tak dam sobie radę, skoro już tyle przeszłam, wy też na pewno uporacie się ze wszystkim, więc do dzieła nie poddawać się ! walczyć do końca ;)) 
Zobaczcie jaką już długą drogę przeszliście, przejdziecie i dalej.. 
Najważniejszym jest chyba, aby nie oglądać się zbyt długo za siebie, 
było minęło, koniec trzeba postawić kropkę na końcu tego co było, mimo ,że się nie potrafi, nie umie i nie chce, nie ma wyjścia. Wspominanie jest dobre, jeśli nie trwa zbyt długo i nie zabiera ci teraźniejszości. Można wspominać, nie ma w tym nic złego, ale trzeba wiedzieć jak, z umiarem, przede wszystkim pod warunkiem pamiętania jedynie tego co było dobre i zdaniem sobie sprawy, że wszystko co piękne jeszcze przed tobą, jeszcze przed nami..
Było fajnie, ale wiesz, może być jeszcze lepiej !
 Nie trać czasu na życie tym co minęło, nie oglądaj się, patrz przed siebie, po prostu idź. 
Wiesz, ja wiem jakie to jest trudne, sama przez to przechodziłam, zresztą nie tylko ja, inni ludzie też,  tyle ludzi jest na świecie i tyle problemów, pamiętaj nigdy nie jesteś sam. Każdy ma większe lub mniejsze wyzwania stawiane przez życie, ale każdy daje sobie radę, i  idzie, ja też, nie ma ,że boli po prostu idziesz prosto przed siebie, wiem trudne, ale wiedz ,że z czasem wszystkiego da się nauczyć. Ty też spróbuj, zapamiętaj ,że ja i wszyscy ci którzy przeżywają podobne przeciwności, są z tobą, a teraz na przekór życiu, po prostu idź.. 
Nauczyłam się ,że nie warto tracić czasu na rozmyślanie, płakanie, czy martwienie się tym co było,  bo ucieka najważniejszy czas, teraz - obecność  w teraźniejszości jest najważniejsza, uważaj bo przegapisz nie tylko życie, ale i wiele wspaniałych momentów, a właśnie może wydarzyć się coś wspaniałego, rozejrzyj się !  Ja już też dość dużo przegapiłam, nie zamierzam już nigdy stracić więcej. A więc teraz pójdźmy po prostu do przodu, i korzystajmy z chwil obecnych jak najwięcej. Dobrze ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥