piątek, 17 czerwca 2016

udany piątek

Dzisiejszy dzień minął mi nawet lepiej, niż dobrze. Pomimo, że w szkole było nas już nie wiele, było bardzo przyjemnie, i byliśmy w stanie porozmawiać z osobami, z którymi wcześniej mniej rozmawialiśmy. Poznaliśmy się lepiej, i spędziliśmy przyjemnie razem czas. Śmiejąc się, wygłupiając, i po prostu rozmawiając. Przez cztery lata, w końcu poczułam się jakbym była w domu. 
W końcu znalazłam mój drugi dom. Trochę to trwało, ale pomimo narzekania, lubię to miejsce, i nie chcę go szybko opuszczać. Bo teraz, tu gdzie jestem i z kim jestem, jest najpiękniej, najprzyjemniej. 
Bo ważna jest też rodzina, jaką sobie stworzymy, z przyjaciół.. 
A teraz kolejna część mojego ulubionego filmu ^^
Więc wybaczcie.. zmykam ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥