niedziela, 26 czerwca 2016

nowe siły

"W końcu.Udało się. Dojrzała. Zaczęła walczyć o swoje marzenia. Zobojętniała na ludzi, którzy na nią nie zasługują. Zaczęła więcej się uśmiechać. Mówiła odważnie. Pozwoliła sobie na błędy. Wykorzeniła niepewność siebie i stagnację. Poświęciła się temu co kocha. Wybrała siebie. Bezapelacyjnie i na zawsze."
W końcu zaczynasz rozumieć o co chodzi z tą całą dojrzałością, zaczynasz mniej uwagi zwracać na ludzi, którzy szepczą coś za plecami. Powoli dorastasz, powolutku stajesz się odważniejszy, rozumiesz co jest dla ciebie dobre, a co ci szkodzi. Uczysz się akceptacji, a każdego dnia nabierasz coraz większej pewności.. aż stajesz się samodzielny, samowystarczalny i gotowy, aby zmierzyć się z życiem. Dojrzewasz = Rośniesz w siłę. Każdego dnia pojmujesz i uczysz się rozumieć więcej. A ja w końcu to poczułam, dojrzałam, że to ode mnie zależy jaka będę, pomimo, że już to wiedziałam, może jeszcze wtedy nie za bardzo rozumiałam. Jestem człowiekiem, nigdy nie będę idealna, ale mogę się starać, żeby zrobić to dobrze, ale zawsze tak czy inaczej będziesz człowiekiem, a człowiek popełnia błędy.Tak więc nareszcie, sądzę ,że pora zacząć coś nowego, zacząć żyć po swojemu.
Zacząć na nowo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥