piątek, 17 czerwca 2016

time to rest

Moją pierwsza myślą po napisaniu wczorajszego posta było - wow, naprawdę tyle napisałam ?
Na szczęście dzięki Bogu już piątek, szczęśliwego życia początek. Pora odpocząć po całym męczącym tygodniu biegania rano na autobus, nauce, i wszystkich tych pracach ,które nie tylko musiałam oddać. Jednak jak się chce to wszystko się może, i nie możemy pozwolić nigdy wmówić sobie inaczej. Dobra po całym tygodniu już rozładowałam swoje baterie.
Teraz dziękuję.
Idę spać.
~ Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥